משפחתו של השבוי בעזה: "מדובר במקרה הומניטרי קשה"

דוד לזר, בנצי לייזרוביץ 1 Comment on משפחתו של השבוי בעזה: "מדובר במקרה הומניטרי קשה"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בני משפחתו של אברה מנגיסטו בן ה-29 שכל הנראה מוחזק בידי ארגון החמאס לאחר שחצה את הגבול לרצועת עזה לפני עשרה חודשים כינסו היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בביתם באשקלון.

אילן מנגיסטו, אחיו של הנעדר אמר כי "מדובר במקרה הומניטרי קשה מאחר שאחי אינו נמצא בקו הבריאות", וביקש "בשמי ובשם משפחתי אני מבקש ממשלת ישראל לעשות הכל כדי להשיב את אחי הביתה בשלום".

"אני מבקש מהקהילה הבינלאומית להתערב ולהפעיל את מלוא השפעתה כדי לשחרר את אחי. אני פונה לחמאס ומבקש להתחשב במצבו של אחי, ולשחרר אותו באופן מידי. בשלב הזה החלטנו לנהוג באיפוק ולתת לממשלת ישראל את הזמן כדי להשיב את אברה הביתה. אני פונה אליכם, תושבי ישראל, ומבקש מכם לנהוג באיפוק. אנחנו נודיע על המשך דרכנו בימים הקרובים", אמר האח.

אברהם מנגיסטו

קודם לכן, התייחס נשיא המדינה ראובן ריבלין לפרשה ואמר כי "מדובר בפרשה כואבת אשר אני והגורמים הרלוונטיים בבית הנשיא מלווים מההתחלה. אני נמצא בקשר עם משפחת מנגיסטו ואני יודע כי כל הגורמים האמונים על כך עושים עבודתם נאמנה ועוקבים אחר העניין מרגע שאברהם חצה את הגדר. זהו מקרה שעניינו הומאני ואנו מצפים מהגורמים המחזיקים בו להתנהג בהתאם ולהשיבו כשבריאותו איתנה".

לדבריו של הנשיא ריבלין, "מהמידע שקיים עולה שמנגיסטו מוחזק בידי חמאס ברצועת עזה. אנחנו נמשיך ונעשה את כל המאמצים על מנת להביא את הפרשה לסופה בהקדם".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אמרו שיש שניים כאלו- למה הם חצו את הגדר? למה המשפחה לא מנעה את זה מהם??